şimdi kapıdan geri göndermeyip, teslim aldıktan biraz zaman sonra bağımsız olarak, kendi adınıza mı gönderdiniz? öyleyse biraz avantajları olabilir ama sanmam yasal bir işlem olsun.

sen sadece ürünü gönderdiğine dair bir evrak tut elinde, geldiği adrese ve iletişim bilgilerine dair. eleman seni şikayet edemez ondan sonra.