Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi kapıdan geri göndermeyip, teslim aldıktan biraz zaman sonra bağımsız olarak, kendi adınıza mı gönderdiniz? öyleyse biraz avantajları olabilir ama sanmam yasal bir işlem olsun.

sen sadece ürünü gönderdiğine dair bir evrak tut elinde, geldiği adrese ve iletişim bilgilerine dair. eleman seni şikayet edemez ondan sonra.
Teslim aldıktan sonra kendim gönderdim hocam.

Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok ilginç durum ürün iadesi yapıldıysa kişi neden geriye almıyor anlayamadım.
Kargo ücreti ödememek için hocam 20 liralık ürün 16tl kargosu tutuyor, üstelik ürün bozuk alsa elinde kalacak çakallık yapıyor ş*refsiz. Bende bu yüzden tekrar almak istemiyorum işime yaramayacak bozuk ürün 16tl kargo ödedim geldiğinde şimdi almak için tekrar 16tl ödemem lazım.