• 15-03-2016, 15:05:24
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklı olduğun bir konu var o da haddini aştığın. bunun sebebi ise önyargın.
    konun hakkında yorum yapmayacağım daha ama her gittiğiniz yeri pislemeyin adımız türk kalsın barbar veya ******** demesinler arkamızdan orada yaşayanlar temizliyor arkanızı kolay gelsin.

    ha ön yargıya gelince ekleme yapayım o bıyıklı kezban dediğin tiplerin bir tanesi 3 tane çocuğumun annesi kendi annene hakaret ettirir misin ?
  • 15-03-2016, 17:44:00
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben daha önce 2 kez ukraynaya gitmiş biriyim. ama ben fuhuş, bel altı için değil sadece gezmek için gitmiştim. ordada zaten bi kız arkadaş vardı. 1,5 yıldır tanıdığım. birlikte gezdik tozduk. yedik içtik. hiç unutamam çocuk gibi parta salıncakta sallandığımız zamanları

    biletli otobüslerin biletini nerden alındığını bilmezken biri çıkarıp vermişti. bi kadın aradığım adrese kadar götürmüştü beni. otelin adresini sorduğum biri bilmeyince yandaki duraktaki neredeyse tüm kişilere sormuştu.

    demem şu, ukraynalılar çok iyi insanlar. ama biz millet olarak tanımıyoruz onları. hep aklımıza bel altı geliyor. adı çıkmış bir kere. ama uzun süredir onlarla konuşan, onları bilen biri olarak nasıl insanlar olduklarını bildiğim için evleneceğim kızda ukraynalı olacak. hatta anneme bile diyorum, yabancı kız getireceğim diye

    sözün özü, insan olarak milliyetin, dinin hiç özelliği yok. ukraynadakide, türkiyedekide insan. burdaki kızlar geç kaldıklarından nasıl ailelerine haber veriyorsa ordaki kızda annesine haber veriyor. onun anneside merak ediyor. bu güne kadar birçok mutlu/mutsuz türk-ukraynalı evliliği var. hatta 3-4 tanesiyle konuşmuşumdur.
  • 16-03-2016, 23:22:12
    #12
    bende 2 hafta once ukranyadan geldim 10 gun kaldim ilk gidişim di arkadaş super yer bence kızları insanları havası doğasi tek beğenmediğim yollari şehirler arasi yolda olmadık buyuk çukurlar berbat otesi onun dışında olumsuz hiç bir yanini görmedim gece 3 de kız beni al yanına geliyorum dedi çıktım gecenin 3 de ister istemez korkuda var dışarda polis devriye atıyor ulan diyorum adamlar şimdi gelicek bu saatde ne işin var dışarda turkiyede gece 1-2 de dolaşsan sivil ekip onunde bitiyor ,gayet güvenli bi yer buradaki işleri yoluna koyabilsem kesinlikle oraya taşınacam kafama koydum en kötü dil kursana 1-2 sene takilacam
  • 17-03-2016, 14:15:58
    #13
    adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende 2 hafta once ukranyadan geldim 10 gun kaldim ilk gidişim di arkadaş super yer bence kızları insanları havası doğasi tek beğenmediğim yollari şehirler arasi yolda olmadık buyuk çukurlar berbat otesi onun dışında olumsuz hiç bir yanini görmedim gece 3 de kız beni al yanına geliyorum dedi çıktım gecenin 3 de ister istemez korkuda var dışarda polis devriye atıyor ulan diyorum adamlar şimdi gelicek bu saatde ne işin var dışarda turkiyede gece 1-2 de dolaşsan sivil ekip onunde bitiyor ,gayet güvenli bi yer buradaki işleri yoluna koyabilsem kesinlikle oraya taşınacam kafama koydum en kötü dil kursana 1-2 sene takilacam
    buyur gel hocam, Türk eksiğimiz var zaten.. işin şakası bir yana yollar konusunda haklısınız. fark ettiyseniz öylesine gariban bi ülkede sürdükleri arabaları görmüşsünüzdür. x6-x5 m paketler. mercedes amg'ler her yerde mercedes g class'lar falan. Türkiye'de benim diyen adam cesaret edemez almaya... herkes jip alıyor mecburiyetten yollar eğri büğrü parke taş
    • adanali01
    adanali01 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-03-2016, 17:07:14
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buyur gel hocam, Türk eksiğimiz var zaten.. işin şakası bir yana yollar konusunda haklısınız. fark ettiyseniz öylesine gariban bi ülkede sürdükleri arabaları görmüşsünüzdür. x6-x5 m paketler. mercedes amg'ler her yerde mercedes g class'lar falan. Türkiye'de benim diyen adam cesaret edemez almaya... herkes jip alıyor mecburiyetten yollar eğri büğrü parke taş
    birde bu azeri ve alaska turkleri felan varmiş aman uzak durun 5 tane adam tanıdım tanımaz olaydım hepsi farklı acitasyon şeklinde borç para istediler dondum hala mesaj atıyorlar farklı hikayeler anlatıp borç istiyorlar .mumkunse selam bile vermeyin bence .
  • 20-03-2016, 17:30:38
    #15
    hikaye güzel geçmiş olsun.

    eh sonuçta genciz ortama akarız aksiyon ararız diyorsan böyle şeylere de katlanıcaksın.

    biz boşuna mı izmirde sıcak evimizden çıkmıyoruz dışarı madem kulüplerde yiyosun parayı yahudinin eline de düşersin elbet.