haklı olduğun bir konu var o da haddini aştığın. bunun sebebi ise önyargın.
konun hakkında yorum yapmayacağım daha ama her gittiğiniz yeri pislemeyin adımız türk kalsın barbar veya ******** demesinler arkamızdan orada yaşayanlar temizliyor arkanızı kolay gelsin.
ha ön yargıya gelince ekleme yapayım o bıyıklı kezban dediğin tiplerin bir tanesi 3 tane çocuğumun annesi kendi annene hakaret ettirir misin ?