Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buyur gel hocam, Türk eksiğimiz var zaten.. işin şakası bir yana yollar konusunda haklısınız. fark ettiyseniz öylesine gariban bi ülkede sürdükleri arabaları görmüşsünüzdür. x6-x5 m paketler. mercedes amg'ler her yerde mercedes g class'lar falan. Türkiye'de benim diyen adam cesaret edemez almaya... herkes jip alıyor mecburiyetten yollar eğri büğrü parke taş
birde bu azeri ve alaska turkleri felan varmiş aman uzak durun 5 tane adam tanıdım tanımaz olaydım hepsi farklı acitasyon şeklinde borç para istediler dondum hala mesaj atıyorlar farklı hikayeler anlatıp borç istiyorlar .mumkunse selam bile vermeyin bence .