bende 2 hafta once ukranyadan geldim 10 gun kaldim ilk gidişim di arkadaş super yer bence kızları insanları havası doğasi tek beğenmediğim yollari şehirler arasi yolda olmadık buyuk çukurlar berbat otesi onun dışında olumsuz hiç bir yanini görmedim gece 3 de kız beni al yanına geliyorum dedi çıktım gecenin 3 de ister istemez korkuda var dışarda polis devriye atıyor ulan diyorum adamlar şimdi gelicek bu saatde ne işin var dışarda turkiyede gece 1-2 de dolaşsan sivil ekip onunde bitiyor ,gayet güvenli bi yer buradaki işleri yoluna koyabilsem kesinlikle oraya taşınacam kafama koydum en kötü dil kursana 1-2 sene takilacam
buyur gel hocam, Türk eksiğimiz var zaten..

işin şakası bir yana yollar konusunda haklısınız. fark ettiyseniz öylesine gariban bi ülkede sürdükleri arabaları görmüşsünüzdür. x6-x5 m paketler. mercedes amg'ler her yerde mercedes g class'lar falan. Türkiye'de benim diyen adam cesaret edemez almaya... herkes jip alıyor mecburiyetten yollar eğri büğrü parke taş