• 03-02-2016, 17:09:10
    #10
    Berbat.. Responsive falan hak getire. Yıllardır aynı, hiçbir yenilik ve gelişme yok. Sırf bu sebepten ve .com.tr uzantılı alan adlarına yapılan saldırıda sergiledikleri basiretsizlik yüzünden tr uzantılı alan adlarındaki tekelin ODTÜ'den alınmasını destekliyorum.
  • 03-02-2016, 17:53:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Berbat.. Responsive falan hak getire. Yıllardır aynı, hiçbir yenilik ve gelişme yok. Sırf bu sebepten ve .com.tr uzantılı alan adlarına yapılan saldırıda sergiledikleri basiretsizlik yüzünden tr uzantılı alan adlarındaki tekelin ODTÜ'den alınmasını destekliyorum.
    Ne alakası var. Sade tasarım kullanmaları işlerini yanlış yapıyorlar anlamını çıkartmıyor.

    Kurum sitelerinde sadelik her zaman ön plandadır. Bu dünyanın her yerinde böyle.
  • 03-02-2016, 18:31:43
    #12
    ODTÜ karşıtları yine başlamış
  • 03-02-2016, 18:48:00
    #13
    CougaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alın size resmi kurum https://www.turkiye.gov.tr/
    Birine giriyorsun ns yönlendiriyorsun birine giriyorsun yedi ceddini çıkıyorsun. Alan adı kaydı yapılan bir siteden ne bekliyorsunuz yani ? Hadi responsive tasarım yapılabilinirdi ama gerisi gereksiz bence. Ayrıca çok basit kullanılabilirliği var sistemin
  • 03-02-2016, 19:08:47
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Hayatında com.tr alan adı almamış adamların derdi ODTÜ olmuş.

    Beğenseniz de beğenmesenizde ODTÜ devretmezse sonsuza kadar .com.tr ODTÜ'nün olacak.

    Yandaş bir vakfa devredilen her işin çorbaya döndüğü ülkede siber saldırı yapıldığında artık serverlara muska bağlar ezan dinletirsiniz.
  • 03-02-2016, 20:44:23
    #15
    Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatında com.tr alan adı almamış adamların derdi ODTÜ olmuş.

    Beğenseniz de beğenmesenizde ODTÜ devretmezse sonsuza kadar .com.tr ODTÜ'nün olacak.

    Yandaş bir vakfa devredilen her işin çorbaya döndüğü ülkede siber saldırı yapıldığında artık serverlara muska bağlar ezan dinletirsiniz.
    odtü'nün devretmesi önemli değil hükümet karar çıkartırsa alınır odtu'nün elinden
  • 03-02-2016, 21:00:41
    #16
    TÜRGEV'e devredilsin bence, çünkü devredilmeyen bi bu kaldı
  • 03-02-2016, 21:07:11
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    odtü'nün devretmesi önemli değil hükümet karar çıkartırsa alınır odtu'nün elinden
    .tr tahsisini ODTÜ yapmıştır.
    Meclisten yasa çıksa dahi ODTÜ vermez. Çünkü böyle bir hak yok ve uluslar arası bir dava başlar. ODTÜ alan adı dağıtım yetkisini MECLİS'ten değil ICANN'dan alıyor.

    Devlet ancak odtü'ye lağım faresi bir rektör atar ve o rektör direk bu lisansı btk'ya aktarır. Tek çözüm bu.
  • 03-02-2016, 21:13:55
    #18
    Abi çok iyi üniversite ama geride kalmış.

    İnsan otomatik dns güncelleme yapar, dnsleri günlük elle güncelliyorlar, rezil.