MujaHeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Berbat.. Responsive falan hak getire. Yıllardır aynı, hiçbir yenilik ve gelişme yok. Sırf bu sebepten ve .com.tr uzantılı alan adlarına yapılan saldırıda sergiledikleri basiretsizlik yüzünden tr uzantılı alan adlarındaki tekelin ODTÜ'den alınmasını destekliyorum.
Ne alakası var. Sade tasarım kullanmaları işlerini yanlış yapıyorlar anlamını çıkartmıyor.

Kurum sitelerinde sadelik her zaman ön plandadır. Bu dünyanın her yerinde böyle.