Birine giriyorsun ns yönlendiriyorsun birine giriyorsun yedi ceddini çıkıyorsun.

Alan adı kaydı yapılan bir siteden ne bekliyorsunuz yani ?

Hadi responsive tasarım yapılabilinirdi ama gerisi gereksiz bence. Ayrıca çok basit kullanılabilirliği var sistemin