• 03-02-2016, 04:15:20
    #28
    3 sene önce bir kız vardı burada bu saadet zincirinin bir parçası olmuştu hava basıyordu bana şöyle zengin olacağım böyle araba alacağım falan 3 sene sonra geçen gün araba ile giderken baktım otobüs bekliyor yanaştım selam verdim kızım dedim 3 sene oldu bir tane şahin doğan parası bile kazanmadın mı anladı ama tabi iş içten geçeli 3 sene olmuş giden gitmiş kalan kalmış
  • 03-02-2016, 11:09:49
    #29
    yakupqqq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zincir sistemde örneğin 1000 lira yatırır 10 kişi bulur ve 1000 lirayı geri alırsınız. ancak zincir sistem yasaklandı. oysa bunlar 20 liralık siteyi 2000 liraya satıp 10 kişi bulup 2000 lirayı geri alıyorlar. zaten meganın adı sözde bilişim şirketi. adamlar yasal olarak web tasarımla uğraşıyor. adam yasal olarak ben site satıyorum diyor. diğer üyelerinde büyük ihtimal yasal bağları yok. bireysel olarak üye topluyorlar.

    yıllarca arkadaş olduğun biri, tek çıkar çatışmasında seni silip atabilir. sonuçta insan. toplama çıkarma yapabilen biri bile sistemin akla mantığa uygun olmadığını anlar.

    ama ne dersen de hiknotize olmuşlar bi kere zengin olacaklar, network marketing yapacaklar, liderleri gibi ev, araba alacaklar.
    Web sitesini kılıf olarak kullanıyorlar sadece hocam, bu işe girenlerin çoğu o web sitesine elini bile sürmüyor. İşlerine yaracak bir şey de değil zaten. Kesinlikle hipnotize olmuşlar. Tek bildikleri şey araba almak. İnsanlıklarını bırakmışlar bunun için. Liderlerinin aldıkları arabalar da rehinli çıkıyor ha ) Sistem çok güzel oluşturulmuş. İnsanların gözünü çok güzel boyuyorlar. Çevrenizde bu işi yapanlar ya da dolandırılanlar varsa şikayet edin bir şey yapın lütfen. Yanlarına kalmasın bu dolandırıcılıkları. Ana mesajda ilettiğim konuyu da inceleyebilirseniz çok mutlu olurum.

    Yenile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanlar megaya inanıyor, inanabilir, cahildir deyip geçebiliriz. işin en acı boyutu: kendisine yanlış yaptığını, yanlış yolda olduğunu veya dolandırıldığını anlatınca seninle kötü olmalarıdır
    Kesinlikle öyle hocam. İnsanlık ölmüş maalesef bir kez daha gözlerimle gördüm bunu. Bir yerden sonra başlıyorlar seni kötülemeye, vay efendim o para kazanmanı istemiyor şöyle böyle. Yazık cidden yazık.

    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 sene önce bir kız vardı burada bu saadet zincirinin bir parçası olmuştu hava basıyordu bana şöyle zengin olacağım böyle araba alacağım falan 3 sene sonra geçen gün araba ile giderken baktım otobüs bekliyor yanaştım selam verdim kızım dedim 3 sene oldu bir tane şahin doğan parası bile kazanmadın mı anladı ama tabi iş içten geçeli 3 sene olmuş giden gitmiş kalan kalmış
    Geçen gün aynı şekilde bir arkadaşla görüştüm hocam, fiyasko çıktı o diyordu Umut fakirin ekmeğidir işte umutlarıyla oynuyorlar insanın.

    Yorumlarınız için hepinize tek tek teşekkür ederim. Ana mesajdaki konu linkini inceleyip yorumunuzu bildirirseniz çok memnun olurum.
  • 03-02-2016, 20:47:09
    #30
    BİMER'den gelen yanıt konuya eklenmiştir. Konu güncel.
  • 04-02-2016, 09:22:14
    #31
    Şunların baş liderleri ile bilgisayar işinde bilgili olan biri karşı karşıya 2li diyaloğa girseler nasıl olurdu merak ediyorum.
  • 04-02-2016, 12:27:38
    #32
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunların baş liderleri ile bilgisayar işinde bilgili olan biri karşı karşıya 2li diyaloğa girseler nasıl olurdu merak ediyorum.
    Komedi filmi çekilirdi hocam Web konularında cidden çok bilgisiz hepsi, zaten site ile de bi alakaları yok. Sadece dolandırma peşindeler.
  • 04-02-2016, 18:54:04
    #33
    Valla arkadaşlar çoğunuzun yorumunu okudum çoğunuz gibi bende bi arkadaşıma aynı tepkiyi verdim. Şuan çocuğun altında porche panamera var olsun yine de ben aynı düşüncedeyim. Villasıda varmış diyorlar. Olsun olsun ben yine aynı düşüncedeyim ayda 120 bin $ geliri varmış diyorlar. Amaaan hızlı giden atın diyorum

    İşin özü içim gitti valla, çocukla yatılı lisede 4 yıl bir fiil aynı odada yattık kalktık.
    ben lise 3 te forum sitesi kurup vbulletin tema editlerken o www nedir bilmezdi
    şimdi host satıyorum diyor, tüm bilgileri teorik olarak ezberlemiş mouse 'ı eline versen cpanele girip database oluşturamaz

    AMA arkadaşlar bildiğim tek birşey vardı ;
    Bu arkadaş karşındakine nasl hitap edeceğini,onu nasıl ikna edeceğini ve onunla hangi konularda konuşacağını çok çok iyi bilirdi.
    Dediğim gibi biz lise zamanı forum sitelerini kovalarken o deli gibi kitap okurdu,parasının çoğunu ikinci el kitap alarak harcardı
    Sistemi falan bilmem ama bu çocuk kendi yeteneği sayesinde para kazandı.
    Dipnot: hala arada sırada konuşuruz ama eskisi kadar kankardeş değiliz çünkü kendi çıkarları doğrultusunda dostluklar ve çevre ediniyor, ben sistemi eleştrip girmediğim andan itibaren benden uzaklaştı
  • 04-02-2016, 20:36:17
    #34
    Üyeliği durduruldu
    onurmsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla arkadaşlar çoğunuzun yorumunu okudum çoğunuz gibi bende bi arkadaşıma aynı tepkiyi verdim. Şuan çocuğun altında porche panamera var olsun yine de ben aynı düşüncedeyim. Villasıda varmış diyorlar. Olsun olsun ben yine aynı düşüncedeyim ayda 120 bin $ geliri varmış diyorlar. Amaaan hızlı giden atın diyorum

    İşin özü içim gitti valla, çocukla yatılı lisede 4 yıl bir fiil aynı odada yattık kalktık.
    ben lise 3 te forum sitesi kurup vbulletin tema editlerken o www nedir bilmezdi
    şimdi host satıyorum diyor, tüm bilgileri teorik olarak ezberlemiş mouse 'ı eline versen cpanele girip database oluşturamaz

    AMA arkadaşlar bildiğim tek birşey vardı ;
    Bu arkadaş karşındakine nasl hitap edeceğini,onu nasıl ikna edeceğini ve onunla hangi konularda konuşacağını çok çok iyi bilirdi.
    Dediğim gibi biz lise zamanı forum sitelerini kovalarken o deli gibi kitap okurdu,parasının çoğunu ikinci el kitap alarak harcardı
    Sistemi falan bilmem ama bu çocuk kendi yeteneği sayesinde para kazandı.
    Dipnot: hala arada sırada konuşuruz ama eskisi kadar kankardeş değiliz çünkü kendi çıkarları doğrultusunda dostluklar ve çevre ediniyor, ben sistemi eleştrip girmediğim andan itibaren benden uzaklaştı

    Boş muhabbet yapmayın hocam viral mi çalışıyorsunuz?
    Bu heriflerin kazanç sistemin 3 bin liralık saçmalığı sattığınızda 35 dolar kazanıyorsunuz.

    3 bin kişiye ulaşsa kendi takımı ve kendisi anca bir porche panemera alabiliyor. 3000*35=105.000 dolar en ucuz panemara 340bin tl civarı.

    3000*3000=9.000.000tl lik işlem döndürebilmeleri lazım kendi ekibiyle. Ekiplere de kota koymuşlar sınırsız ekibin olamıyor böyle bir şey olanaksız.

    Olan şey şu dili kuvvetli olan namuzsuz ******** alçak haysiyetsizlere bankadan rehinli otomobil veriyolar.

    YT Para'da tek tek fotoğraflarda bunların arabalarının plakalarından hacizleri ortaya çıkardılar. Tüm arabalar ne hikmetse Konya'dan belli isimlere hacizli.
  • 04-02-2016, 21:03:43
    #35
    Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş muhabbet yapmayın hocam viral mi çalışıyorsunuz?
    Bu heriflerin kazanç sistemin 3 bin liralık saçmalığı sattığınızda 35 dolar kazanıyorsunuz.

    3 bin kişiye ulaşsa kendi takımı ve kendisi anca bir porche panemera alabiliyor. 3000*35=105.000 dolar en ucuz panemara 340bin tl civarı.

    3000*3000=9.000.000tl lik işlem döndürebilmeleri lazım kendi ekibiyle. Ekiplere de kota koymuşlar sınırsız ekibin olamıyor böyle bir şey olanaksız.

    Olan şey şu dili kuvvetli olan namuzsuz ******** alçak haysiyetsizlere bankadan rehinli otomobil veriyolar.

    YT Para'da tek tek fotoğraflarda bunların arabalarının plakalarından hacizleri ortaya çıkardılar. Tüm arabalar ne hikmetse Konya'dan belli isimlere hacizli.
    Keşke Üslubun biraz daha iyi olsaydı !

    Viral yaptığım yok dikkatli okuduysan bende bu sisteme karşıyım diyorum.
    Hesapların Zerre kadar beni ilgilendirmiyor, ücretlendirmeleri nedir (güncel fiyatını ) bilmem (en son duyduğum 950$) idi. Ben diğer lise arkadaşlarımın(sistemin içine dahil ettiklerinin) söylediklerini yazdım.
    ve YİNE ARKADAŞLARIMIN VE KENDİ SOSYAL MECRALARDAKİ açıklamarına göre bu arkadaş belirli bir zincir sayısını tamamladığı için artık yönetim kadrosuna geçmişMİŞ o yüzden GELİRİ 120 bin $ İMİŞ.

    Plaka olayına gelince bende duydum o muhabbeti hatta sanırım aynı konuyu okuduk. hatta porche'den önceki arabalarını sorgulattım dostlarıma biri batmanda petrol firması üzerine çıktı diğer sonradan aldığı ise diyarbakırda herhangi bi şahıs üzerine çıkmıştı.
    porche ise ilk zamanlar 27 plakaydı sanırım ama şuan 01 plaka şahsın baş harfleri ile oluşan kendine ait plakadır

    Olaylar bundan ibaret. Viral mi çalışıyosunuz sorunuza açıkcası tesüf ederim. @Hasidluu ben başımdan geçen olayı anlatıyorum burda. Konuyu açan arkadaş ve sizlerle aynı düşüncede olduğumu da belirtmek isterim !
  • 04-02-2016, 21:10:38
    #36
    onurmsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla arkadaşlar çoğunuzun yorumunu okudum çoğunuz gibi bende bi arkadaşıma aynı tepkiyi verdim. Şuan çocuğun altında porche panamera var olsun yine de ben aynı düşüncedeyim. Villasıda varmış diyorlar. Olsun olsun ben yine aynı düşüncedeyim ayda 120 bin $ geliri varmış diyorlar. Amaaan hızlı giden atın diyorum

    İşin özü içim gitti valla, çocukla yatılı lisede 4 yıl bir fiil aynı odada yattık kalktık.
    ben lise 3 te forum sitesi kurup vbulletin tema editlerken o www nedir bilmezdi
    şimdi host satıyorum diyor, tüm bilgileri teorik olarak ezberlemiş mouse 'ı eline versen cpanele girip database oluşturamaz

    AMA arkadaşlar bildiğim tek birşey vardı ;
    Bu arkadaş karşındakine nasl hitap edeceğini,onu nasıl ikna edeceğini ve onunla hangi konularda konuşacağını çok çok iyi bilirdi.
    Dediğim gibi biz lise zamanı forum sitelerini kovalarken o deli gibi kitap okurdu,parasının çoğunu ikinci el kitap alarak harcardı
    Sistemi falan bilmem ama bu çocuk kendi yeteneği sayesinde para kazandı.
    Dipnot: hala arada sırada konuşuruz ama eskisi kadar kankardeş değiliz çünkü kendi çıkarları doğrultusunda dostluklar ve çevre ediniyor, ben sistemi eleştrip girmediğim andan itibaren benden uzaklaştı
    Böyle kazanacağım parayı kazanmayayım, 5 kuruşsuz gezeyim daha iyi hocam. Etik değil yaptıkları iş. Websitesi kullanmayacak, ihtiyacı olmayan adama web sitesi satmanın mantığı nedir? Web sitesi sadece kılıf, iş yine saadet zinciri. Sen onu dolandır, o onu dolandırsın ben kazanayım. Başka bir şeyi yok. Böyle insanlar ne kadar kitap okursa okusun, insanlıklarını kaybediyorlar gerisi hikaye. Arabası, villası olmuş da nolmuş? İnsanlığı yok? En iyisini yapmışsınız uzak durmakla.

    Hasidluu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş muhabbet yapmayın hocam viral mi çalışıyorsunuz?
    Bu heriflerin kazanç sistemin 3 bin liralık saçmalığı sattığınızda 35 dolar kazanıyorsunuz.

    3 bin kişiye ulaşsa kendi takımı ve kendisi anca bir porche panemera alabiliyor. 3000*35=105.000 dolar en ucuz panemara 340bin tl civarı.

    3000*3000=9.000.000tl lik işlem döndürebilmeleri lazım kendi ekibiyle. Ekiplere de kota koymuşlar sınırsız ekibin olamıyor böyle bir şey olanaksız.

    Olan şey şu dili kuvvetli olan namuzsuz ******** alçak haysiyetsizlere bankadan rehinli otomobil veriyolar.

    YT Para'da tek tek fotoğraflarda bunların arabalarının plakalarından hacizleri ortaya çıkardılar. Tüm arabalar ne hikmetse Konya'dan belli isimlere hacizli.
    İşleri ölme eşşeğim ölme hesabı hocam. Baştakiler kazanıyor, alttakiler boşa kürek çekiyor. Bilmem kaç yıl sonra kazanırlar belki ama biraz önce de dediğim gibi İNSANLIKlarını kaybettikten sonra kazandıklarının bir anlamı yok bence. Umarım yakın zamanda kurtuluruz böylelerinden.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:10:38 -->-> Daha önceki mesaj 21:07:09 --

    onurmsimsek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke Üslubun biraz daha iyi olsaydı !

    Viral yaptığım yok dikkatli okuduysan bende bu sisteme karşıyım diyorum.
    Hesapların Zerre kadar beni ilgilendirmiyor, ücretlendirmeleri nedir (güncel fiyatını ) bilmem (en son duyduğum 950$) idi. Ben diğer lise arkadaşlarımın(sistemin içine dahil ettiklerinin) söylediklerini yazdım.
    ve YİNE ARKADAŞLARIMIN VE KENDİ SOSYAL MECRALARDAKİ açıklamarına göre bu arkadaş belirli bir zincir sayısını tamamladığı için artık yönetim kadrosuna geçmişMİŞ o yüzden GELİRİ 120 bin $ İMİŞ.

    Plaka olayına gelince bende duydum o muhabbeti hatta sanırım aynı konuyu okuduk. hatta porche'den önceki arabalarını sorgulattım dostlarıma biri batmanda petrol firması üzerine çıktı diğer sonradan aldığı ise diyarbakırda herhangi bi şahıs üzerine çıkmıştı.
    porche ise ilk zamanlar 27 plakaydı sanırım ama şuan 01 plaka şahsın baş harfleri ile oluşan kendine ait plakadır

    Olaylar bundan ibaret. Viral mi çalışıyosunuz sorunuza açıkcası tesüf ederim. @Hasidluu ben başımdan geçen olayı anlatıyorum burda. Konuyu açan arkadaş ve sizlerle aynı düşüncede olduğumu da belirtmek isterim !

    Gerginliğe gerek yok arkadaşlar. Birbirimizi kırmadan devam edelim.