anladı ama tabi iş içten geçeli 3 sene olmuş giden gitmiş kalan kalmış
39
●3.336
anladı ama tabi iş içten geçeli 3 sene olmuş giden gitmiş kalan kalmış
) Sistem çok güzel oluşturulmuş. İnsanların gözünü çok güzel boyuyorlar. Çevrenizde bu işi yapanlar ya da dolandırılanlar varsa şikayet edin bir şey yapın lütfen. Yanlarına kalmasın bu dolandırıcılıkları. Ana mesajda ilettiğim konuyu da inceleyebilirseniz çok mutlu olurum.
Umut fakirin ekmeğidir işte umutlarıyla oynuyorlar insanın.
Web konularında cidden çok bilgisiz hepsi, zaten site ile de bi alakaları yok. Sadece dolandırma peşindeler.
olsun yine de ben aynı düşüncedeyim. Villasıda varmış diyorlar. Olsun olsun ben yine aynı düşüncedeyim
ayda 120 bin $ geliri varmış diyorlar. Amaaan hızlı giden atın diyorum


Arabası, villası olmuş da nolmuş? İnsanlığı yok? En iyisini yapmışsınız uzak durmakla.