Valla arkadaşlar çoğunuzun yorumunu okudum çoğunuz gibi bende bi arkadaşıma aynı tepkiyi verdim. Şuan çocuğun altında porche panamera var

olsun yine de ben aynı düşüncedeyim. Villasıda varmış diyorlar. Olsun olsun ben yine aynı düşüncedeyim

ayda 120 bin $ geliri varmış diyorlar. Amaaan hızlı giden atın diyorum
İşin özü içim gitti valla, çocukla yatılı lisede 4 yıl bir fiil aynı odada yattık kalktık.
ben lise 3 te forum sitesi kurup vbulletin tema editlerken o www nedir bilmezdi
şimdi host satıyorum diyor, tüm bilgileri teorik olarak ezberlemiş mouse 'ı eline versen cpanele girip database oluşturamaz
AMA arkadaşlar bildiğim tek birşey vardı ;
Bu arkadaş karşındakine nasl hitap edeceğini,onu nasıl ikna edeceğini ve onunla hangi konularda konuşacağını çok çok iyi bilirdi.
Dediğim gibi biz lise zamanı forum sitelerini kovalarken o deli gibi kitap okurdu,parasının çoğunu ikinci el kitap alarak harcardı

Sistemi falan bilmem ama bu çocuk kendi yeteneği sayesinde para kazandı.
Dipnot: hala arada sırada konuşuruz ama eskisi kadar kankardeş değiliz çünkü kendi çıkarları doğrultusunda dostluklar ve çevre ediniyor, ben sistemi eleştrip girmediğim andan itibaren benden uzaklaştı