• 28-01-2016, 23:19:41
    #37
    koxp çıktı mı ?
  • 29-01-2016, 00:14:10
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @karacoder; daha ilk gün hile yapanlar oldu. Ben birkaç yerde hile kullananlara denk geldim.
  • 29-01-2016, 16:59:54
    #39
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    koxp çıktı mı ?
    Bugün chaos'ta hiç kimse yok ken biri vuruyordu bana. Ne olduğunu çözemedim

    Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan hunharca bir şekilde yazılmıştır.
  • 29-01-2016, 18:22:12
    #40
    Karus olup başka clan kuran var mı yada başka serverde başlayan? İlk açılan genelde kalabalık olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:22:12 -->-> Daha önceki mesaj 18:15:39 --

    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adonis'teyim

    Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan hunharca bir şekilde yazılmıştır.
    saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cypher sunucusundayım. Rumuzum: Thawne (Karus)
    Yeni oyunda ne cyper var ne adonis? Destan, Orion, Ares, Diez, Europa, Midgard diye serverlar var?
  • 29-01-2016, 18:33:04
    #41
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karus olup başka clan kuran var mı yada başka serverde başlayan? İlk açılan genelde kalabalık olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:22:12 -->-> Daha önceki mesaj 18:15:39 --





    Yeni oyunda ne cyper var ne adonis? Destan, Orion, Ares, Diez, Europa, Midgard diye serverlar var?
    Adonis'te human 70 level asasım. Yapacak bir şey yok tek başıma, köpek kasıyorum
  • 29-01-2016, 22:04:36
    #42
    Üyeliği durduruldu
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karus olup başka clan kuran var mı yada başka serverde başlayan? İlk açılan genelde kalabalık olur

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:22:12 -->-> Daha önceki mesaj 18:15:39 --





    Yeni oyunda ne cyper var ne adonis? Destan, Orion, Ares, Diez, Europa, Midgard diye serverlar var?
    üstad oyunu steamdan indrip giriceksin
  • 30-01-2016, 05:51:32
    #43
    Koxp cikti hayırlı olsun
  • 30-01-2016, 14:13:23
    #44
    mstfcvrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad oyunu steamdan indrip giriceksin
    Steam nedir? Ben normal knightonlineworld.com dan indirdim. Ares'e başladım.

    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koxp cikti hayırlı olsun
    Aynen bir çok yerde koxp var.
  • 30-01-2016, 15:50:52
    #45
    Adonis 1 de olan varsa thecankurtulus pm atabilirmi char pazardaydi dc yedimi bi bakabilirmi
    Maradon townda opal safir kristal satiyordu isteyen varsa r10 özel indirik uygulayabilirim