Karus olup başka clan kuran var mı yada başka serverde başlayan? İlk açılan genelde kalabalık olur

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:22:12 -->-> Daha önceki mesaj 18:15:39 --

MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adonis'teyim

Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan hunharca bir şekilde yazılmıştır.
saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cypher sunucusundayım. Rumuzum: Thawne (Karus)
Yeni oyunda ne cyper var ne adonis? Destan, Orion, Ares, Diez, Europa, Midgard diye serverlar var?