• 27-01-2016, 00:25:47
    #19
    m satışı başlamış zaten, koxpta çıkmış haberiniz olsun.
  • 27-01-2016, 06:05:22
    #20
    10 Saat içerisinde 61 olduk hayırlı olsun
    Yarın gecede 70 e yakın olurum
  • 27-01-2016, 07:38:00
    #21
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 Saat içerisinde 61 olduk hayırlı olsun
    Yarın gecede 70 e yakın olurum
    Ben bugün başladım. Beni kasmak ister misin yakışıklı?
  • 27-01-2016, 08:18:54
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Mantıklı bir iş yapıyorsunuz.

    AYRICA @mavikorku; kosp felan yok. henüz acele etme şöyle bir kaç ay geçsin.
  • 27-01-2016, 13:46:51
    #23
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bugün başladım. Beni kasmak ister misin yakışıklı?
    Oyşh, human isen ve xigenondaysan neden olmasın kasarız bea

    Ağa şuan Xigenon 1 de merdivenlere pazar kurdum, çarı 2 saatde 61'den 65 yaptım
  • 27-01-2016, 14:10:20
    #24
    cypher da 59 lvl oldum 1 günde. Ardreama gitmek için 1. servera girmeyi deniyorum ama çok sıra var girilmiyor.
    Server sayısını arttırdıkları için oyundaki kişi sayısı da azaldı
  • 27-01-2016, 20:50:31
    #25
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyşh, human isen ve xigenondaysan neden olmasın kasarız bea

    Ağa şuan Xigenon 1 de merdivenlere pazar kurdum, çarı 2 saatde 61'den 65 yaptım
    Cyper serverindeyim usta. Şansıma

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:50:31 -->-> Daha önceki mesaj 20:49:57 --

    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cypher da 59 lvl oldum 1 günde. Ardreama gitmek için 1. servera girmeyi deniyorum ama çok sıra var girilmiyor.
    Server sayısını arttırdıkları için oyundaki kişi sayısı da azaldı
    Baba MRB. Clan var mı beni de alın?
  • 27-01-2016, 21:31:46
    #26
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cyper serverindeyim usta. Şansıma

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:50:31 -->-> Daha önceki mesaj 20:49:57 --



    Baba MRB. Clan var mı beni de alın?
    Clan yok baskan, en azindan benim dahil oldugum klan yok

    SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-01-2016, 00:18:50
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cypher giremiyorum ki

    adonise başladım var mı adonis ?