zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cyper serverindeyim usta. Şansıma

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:50:31 -->-> Daha önceki mesaj 20:49:57 --



Baba MRB. Clan var mı beni de alın?
Clan yok baskan, en azindan benim dahil oldugum klan yok

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi