Karus olup başka clan kuran var mı yada başka serverde başlayan? İlk açılan genelde kalabalık olur

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:22:12 -->-> Daha önceki mesaj 18:15:39 --
Yeni oyunda ne cyper var ne adonis? Destan, Orion, Ares, Diez, Europa, Midgard diye serverlar var?
Adonis'te human 70 level asasım. Yapacak bir şey yok tek başıma, köpek kasıyorum