• 05-01-2016, 20:00:51
    #19
    Kalan GSS Prim Borcu
    1.315,79 TL

    2008 den beridir gidipte GSS ye tek kuruş yatırmış adam degilim telaş yapmayın eğer ailenizle kalıyorsanız ve 2 adet eviniz varsa ailenizden bagımsız ikameti değiştirin yani aileniz a evinde ikametgahı varsa siz b ye geçin. en düşük seviyeden cıkıyor.

    *** Telaş yapmayın GSS bi borç siliyor sonra geliyor falan filan. Şimdi sigortalı işe girdim SSK lıyım. bu borç dursun bi köşede vaadler arasında vardı silinir falan
  • 05-01-2016, 23:48:34
    #20
    SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalan GSS Prim Borcu
    1.315,79 TL

    2008 den beridir gidipte GSS ye tek kuruş yatırmış adam degilim telaş yapmayın eğer ailenizle kalıyorsanız ve 2 adet eviniz varsa ailenizden bagımsız ikameti değiştirin yani aileniz a evinde ikametgahı varsa siz b ye geçin. en düşük seviyeden cıkıyor.

    *** Telaş yapmayın GSS bi borç siliyor sonra geliyor falan filan. Şimdi sigortalı işe girdim SSK lıyım. bu borç dursun bi köşede vaadler arasında vardı silinir falan
    dostum devlet istediği zaman istediği borcu çıakrtıyor. bak ufak bir anekdot anlatayım;

    arkadaşın babasına 20 yıl önceki vergi borcu çıktı 20 milyar küsür. adam da psikopat gibi 20 yıldır yatırdığı paraların makbuzlarını saklıyormuş. mahkemeye verdi elindeki makbuz ile ve davayı kazandı. bu şekilde bir sürü insana borç çıkartıp sebepsiz yere haraç kesiyorlar.
  • 06-01-2016, 00:36:55
    #21
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gelir testi yaptırdığım için bu sonuç çıktı kişi başı asgari ücret düşüyorsa bu ücreti alıyorlar.
    o zaman sorun ne Sağlıktan yararlanmak için bu parayı ödeyeceksiniz. Sağlıktan yararlanmıyorum ben diyemezsiniz ne zaman hasta olacağınız belli değil. Devlet sizi zorunlu sigortalı yapıyor geliri olanlardan geliri olmayanlara dağıtıyor.

    Bana ne la.n diyemezsiniz bu ülkede yada başka bir ülkede kazanç elde ediyorsanız bir şekilde karşılığını ödemek zorundasınız.

    Particilik taslamayın bana bu forumda 5000 lira kazanıp da 1 lira devlete vermeyeyim mantığıyla ticaret yapan insanlar var.
  • 06-01-2016, 16:30:39
    #22
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman sorun ne Sağlıktan yararlanmak için bu parayı ödeyeceksiniz. Sağlıktan yararlanmıyorum ben diyemezsiniz ne zaman hasta olacağınız belli değil. Devlet sizi zorunlu sigortalı yapıyor geliri olanlardan geliri olmayanlara dağıtıyor.

    Bana ne la.n diyemezsiniz bu ülkede yada başka bir ülkede kazanç elde ediyorsanız bir şekilde karşılığını ödemek zorundasınız.

    Particilik taslamayın bana bu forumda 5000 lira kazanıp da 1 lira devlete vermeyeyim mantığıyla ticaret yapan insanlar var.
    yahu sen hasta mısın!!! %29,6 zam geldi diyorum. Enflasyon rakamları %8 olarak açıklanıyor ama issiz olan adamın verdiği paraya %29,6 zam yapıyorlar.
    Ben GSS'ye laf etmiyorum. Yapılan zammı eleştiriyorum. ve bunu savınıyorsun! Pes!
  • 06-01-2016, 17:11:11
    #23
    Borç Tutarı
    2.272,14 TL
    Tahsil Edilen Borç Tutarı
    0,00 TL
    Kalan Borç Tutarı
    2.272,14 TL


    ne olacak bana
  • 06-01-2016, 18:47:06
    #24
    Abi kimse alınmasın gücenmesin ama insanlar bu yolu seçti, 1 Kasım da millet kendi yolunu seçti, kimse itiraz etmesin bu daha başlangıç. şuan bu devede kulak. Bu kadar zam yapılıyor, insanlar çıldırıyor hani nerede gördük bir eylem bir grev? hiçbir yerde yok demekki herkes memnun bu zamlardan kimse gelip burada ağlamasın. Gezi parkı gibi bir olay başlatılsa bu zamlar duracak, Ermenistan bunu yaptı, zam askıya alındı. Grev, eylem işe yarayacak ama örgütleyen yok.
  • 06-01-2016, 19:26:35
    #25
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o zaman sorun ne Sağlıktan yararlanmak için bu parayı ödeyeceksiniz. Sağlıktan yararlanmıyorum ben diyemezsiniz ne zaman hasta olacağınız belli değil. Devlet sizi zorunlu sigortalı yapıyor geliri olanlardan geliri olmayanlara dağıtıyor.

    Bana ne la.n diyemezsiniz bu ülkede yada başka bir ülkede kazanç elde ediyorsanız bir şekilde karşılığını ödemek zorundasınız.

    Particilik taslamayın bana bu forumda 5000 lira kazanıp da 1 lira devlete vermeyeyim mantığıyla ticaret yapan insanlar var.
    Kardeşim bu konuda hiç bilgin yok. ben çalışmıyorum. sigortam yok. ama gss ödüyorum ve devlet hastanesine gittiğm zaman ssk lı olmadığım için gss ödediğim halde benden para alıyorlar. 1 ay önce devlet hastanesinde muayene + kan alma + idrar tahlili vs. için 200 liraya yakın para ödedim. Bu gss hiçbirşey işe yaramıyor. sağlıkdan falan bedava yararladığımızı sana kim söyledi? ssk varsa evet ücretsiz ama ssk yoksa gss ödesen bile hastaneler para alıyor. şu sisteme türkiyede ki insanların yüzde 99 u karşı çıkıyor. yüzde 1 de sizin gibiler çıkıyor böyle.