Abi kimse alınmasın gücenmesin ama insanlar bu yolu seçti, 1 Kasım da millet kendi yolunu seçti, kimse itiraz etmesin bu daha başlangıç. şuan bu devede kulak. Bu kadar zam yapılıyor, insanlar çıldırıyor hani nerede gördük bir eylem bir grev? hiçbir yerde yok demekki herkes memnun bu zamlardan kimse gelip burada ağlamasın. Gezi parkı gibi bir olay başlatılsa bu zamlar duracak, Ermenistan bunu yaptı, zam askıya alındı. Grev, eylem işe yarayacak ama örgütleyen yok.