delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o zaman sorun ne Sağlıktan yararlanmak için bu parayı ödeyeceksiniz. Sağlıktan yararlanmıyorum ben diyemezsiniz ne zaman hasta olacağınız belli değil. Devlet sizi zorunlu sigortalı yapıyor geliri olanlardan geliri olmayanlara dağıtıyor.

Bana ne la.n diyemezsiniz bu ülkede yada başka bir ülkede kazanç elde ediyorsanız bir şekilde karşılığını ödemek zorundasınız.

Particilik taslamayın bana bu forumda 5000 lira kazanıp da 1 lira devlete vermeyeyim mantığıyla ticaret yapan insanlar var.
yahu sen hasta mısın!!! %29,6 zam geldi diyorum. Enflasyon rakamları %8 olarak açıklanıyor ama issiz olan adamın verdiği paraya %29,6 zam yapıyorlar.
Ben GSS'ye laf etmiyorum. Yapılan zammı eleştiriyorum. ve bunu savınıyorsun! Pes!