Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelir testi yaptırdığım için bu sonuç çıktı kişi başı asgari ücret düşüyorsa bu ücreti alıyorlar.
o zaman sorun ne Sağlıktan yararlanmak için bu parayı ödeyeceksiniz. Sağlıktan yararlanmıyorum ben diyemezsiniz ne zaman hasta olacağınız belli değil. Devlet sizi zorunlu sigortalı yapıyor geliri olanlardan geliri olmayanlara dağıtıyor.

Bana ne la.n diyemezsiniz bu ülkede yada başka bir ülkede kazanç elde ediyorsanız bir şekilde karşılığını ödemek zorundasınız.

Particilik taslamayın bana bu forumda 5000 lira kazanıp da 1 lira devlete vermeyeyim mantığıyla ticaret yapan insanlar var.