• 28-12-2015, 13:43:20
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar , artık bu parasızlık konusu çok sinirimi bozmaya başladı gerçekten . Elimde para tutamıyorum . Yok gerçekten tutamıyorum kumbaraya atsam ben o kumbarayı patlatır yine harcarım bankaya koysam yine çekebiliyorum sonuçta yine harcarım yokmudur tavsiyesi olan . Bu ay sadece 1700 lira para harcamışım oda ihtiyac vs değil tamamen keyfi . Cidden çok koyuyor elime para geçtiği gibi harcıyorum elimde tutmak istiyorum bunu önerileriniz varmı ?

    Not : günde 1 paket sigara içiyorum .
  • 28-12-2015, 14:14:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Apples adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar , artık bu parasızlık konusu çok sinirimi bozmaya başladı gerçekten . Elimde para tutamıyorum . Yok gerçekten tutamıyorum kumbaraya atsam ben o kumbarayı patlatır yine harcarım bankaya koysam yine çekebiliyorum sonuçta yine harcarım yokmudur tavsiyesi olan . Bu ay sadece 1700 lira para harcamışım oda ihtiyac vs değil tamamen keyfi . Cidden çok koyuyor elime para geçtiği gibi harcıyorum elimde tutmak istiyorum bunu önerileriniz varmı ?

    Not : günde 1 paket sigara içiyorum .
    Dostum kredi çek. Onuda bankaya yatır veya ailenden birine ver. Sonrada o krediyi öde. Başka türlü olmuyor. Veya şöyle yap her ay para geçtiğinde eline bir kısmını ailenden birine ver bana bunu ne olursa olsun verme de
  • 28-12-2015, 15:37:50
    #3
    Eline geçen parayı bana ver ben birikim yapayım hocam senin yerine üstelik istediğin zaman da vermem asla
  • 28-12-2015, 15:40:11
    #4
    F. STACK WEB + MOBILE DEV
    Bende aylık sadece keyfi olarak 1k harcıyorum, iddaa, rulet, domain vs. derken saçma saçma şeylere gidiyor para.

    Ben çözümü annemde buldum, veriyorum anneme parayı, sakla diyorum, istersem de verme diyorum, iki ayda yarı yarıya azalttım harcamalarımı, 2 ayda saçma şeylere 2k harcayacağıma 1k harcamış oldum.

    Not: Yukarıdada ki mesajım sizi kırdıysa özür dilerim.
  • 28-12-2015, 15:44:29
    #5
    Bana eft/havale çıkart paranı, 3 yıl sonunda geri göndereyim sana. Ölüyorum hocam desen de geri göndermem 3 yıl içinde.
  • 28-12-2015, 15:47:45
    #6
    Bankalardaki Bireysel Emeklilik ile sorununu çözebilirsin.
  • 28-12-2015, 18:17:47
    #7
    Öncelikle kredi kartı varsa iptal ettireceksiniz ardından her ay isteseniz bile dokunamayacağınız bir yatırım türü bulup düzenli yatıracaksınız.
    Nakit azalması yaşayınca mecbur idare etmeyi öğrenebilirsiniz.
    Aynı durumu bende yaşamıştım bunları yaptım sonuç başarılı
  • 28-12-2015, 23:37:05
    #8
    Evliyseniz hanıma yoksa annenize verin. Daha doğrusu annenize verin. Kadınlar ekonomiden iyi anlıyorlar ama gelinler anneye göre daha müsrif. Eskiden banka mı vardı. Sütbank vardı
  • 28-12-2015, 23:44:21
    #9
    Hocam ben kendime bireysel emeklilik sigortası yaptım, her ay belirlediğiniz miktar kredi kartınızdan çekiliyor. Ben 130 belirledim, her ay ödüyorum. Uzun vadede biriktirirseniz size fon da ekliyorlar atıyorum 10 bin ödediyseniz 15-20 bin çekiyorsunuz gibi.