Merhaba arkadaşlar , artık bu parasızlık konusu çok sinirimi bozmaya başladı gerçekten . Elimde para tutamıyorum . Yok gerçekten tutamıyorum kumbaraya atsam ben o kumbarayı patlatır yine harcarım bankaya koysam yine çekebiliyorum sonuçta yine harcarım yokmudur tavsiyesi olan . Bu ay sadece 1700 lira para harcamışım oda ihtiyac vs değil tamamen keyfi . Cidden çok koyuyor elime para geçtiği gibi harcıyorum elimde tutmak istiyorum bunu önerileriniz varmı ?

Not : günde 1 paket sigara içiyorum .