Hocam ben kendime bireysel emeklilik sigortası yaptım, her ay belirlediğiniz miktar kredi kartınızdan çekiliyor. Ben 130 belirledim, her ay ödüyorum. Uzun vadede biriktirirseniz size fon da ekliyorlar atıyorum 10 bin ödediyseniz 15-20 bin çekiyorsunuz gibi.