Bende aylık sadece keyfi olarak 1k harcıyorum, iddaa, rulet, domain vs. derken saçma saçma şeylere gidiyor para.

Ben çözümü annemde buldum, veriyorum anneme parayı, sakla diyorum, istersem de verme diyorum, iki ayda yarı yarıya azalttım harcamalarımı, 2 ayda saçma şeylere 2k harcayacağıma 1k harcamış oldum.

Not: Yukarıdada ki mesajım sizi kırdıysa özür dilerim.