• 13-12-2015, 22:10:41
    #1
    Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar.Hızım 6.7mbit bunun üzerine çıkamıyorum. Ana santralden kutuya 900 mt. kutudan ankastreme 500 mt. civarı bir mesafe varmış. Ankastreden bile denememe rağmen hızım 6.7mbit in üzerine çıkamıyor. Yaşadığım yer şehrin göbeği olmasada merkezi bir konumda. Uçsuz bucaksız bir köyde yaşamıyoruzki hızımız bu olsun. Bu sorun için ne önerirsiniz,daha önce bu konuda çabalayan sonuca ulaşan vs. varmdırı öğrenmek istiyorum.

    Not.Şuan tt den almıyorum şuan int.hizmetini,özel bir şirketten alıyorum ancak superonline a geçeceğim 1-2 güne belki değişir umuduyla.
  • 14-12-2015, 00:38:48
    #2
    kullancılarda şöyle bir mantık var nedense başka bir firmaya geçince daha iyi olucak öyle bir durum yok böyle hayallere kapılmamalı kimse a şirketinden b şirketine geçtıgınde yıne birşey değişmiyecek c ye geçsenızde birşey değişmiyecek d ye geçseniz de değişmeyecek çünkü yine size kullandıgınız hat üzerinden alıcaksınız o yüzden hiç uğraşmayın değiştirmekle
  • 14-12-2015, 22:00:54
    #3
    Kurumsal Üye
    Binanın tesisatı ile ilgili de olabiliyor.
  • 18-12-2015, 07:52:41
    #4
    AlkolikRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kullancılarda şöyle bir mantık var nedense başka bir firmaya geçince daha iyi olucak öyle bir durum yok böyle hayallere kapılmamalı kimse a şirketinden b şirketine geçtıgınde yıne birşey değişmiyecek c ye geçsenızde birşey değişmiyecek d ye geçseniz de değişmeyecek çünkü yine size kullandıgınız hat üzerinden alıcaksınız o yüzden hiç uğraşmayın değiştirmekle
    Bende öyle düşünüyorum zaten, belki umuduyla girdik ama sonucu biliyorum aslında.
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Binanın tesisatı ile ilgili de olabiliyor.
    Denemesini ankastreden de yaptım dostum sonuç değişmedi.

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 18-12-2015, 08:09:14
    #5
    Hocam sen sukret,benim 2 3mbit ustune cikmior izdirap crktiriyor bana...
  • 18-12-2015, 09:43:08
    #6
    8 mbit yeterli ise modeminizin gelişmiş ayarlarından ADSL modunu G.Dmt olarak ayarlarsanız sorununuz çözülecektir. Yeterli değilse bunun için Türk Telekom'un kabloları yenilemesini beklemeniz gerek. Bir köyde yaşasanız hat şehre oranla daha yeni olacağından hat kirlenmeniz daha az olur ve daha yüksek hızlara erişebilirsiniz. Şehir merkezleri ve yakın yerlerde böyle sorunlar mevcut.