Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar.Hızım 6.7mbit bunun üzerine çıkamıyorum. Ana santralden kutuya 900 mt. kutudan ankastreme 500 mt. civarı bir mesafe varmış. Ankastreden bile denememe rağmen hızım 6.7mbit in üzerine çıkamıyor. Yaşadığım yer şehrin göbeği olmasada merkezi bir konumda. Uçsuz bucaksız bir köyde yaşamıyoruzki hızımız bu olsun. Bu sorun için ne önerirsiniz,daha önce bu konuda çabalayan sonuca ulaşan vs. varmdırı öğrenmek istiyorum.

Not.Şuan tt den almıyorum şuan int.hizmetini,özel bir şirketten alıyorum ancak superonline a geçeceğim 1-2 güne belki değişir umuduyla.