kullancılarda şöyle bir mantık var nedense başka bir firmaya geçince daha iyi olucak öyle bir durum yok böyle hayallere kapılmamalı kimse a şirketinden b şirketine geçtıgınde yıne birşey değişmiyecek c ye geçsenızde birşey değişmiyecek d ye geçseniz de değişmeyecek çünkü yine size kullandıgınız hat üzerinden alıcaksınız o yüzden hiç uğraşmayın değiştirmekle