AlkolikRap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullancılarda şöyle bir mantık var nedense başka bir firmaya geçince daha iyi olucak öyle bir durum yok böyle hayallere kapılmamalı kimse a şirketinden b şirketine geçtıgınde yıne birşey değişmiyecek c ye geçsenızde birşey değişmiyecek d ye geçseniz de değişmeyecek çünkü yine size kullandıgınız hat üzerinden alıcaksınız o yüzden hiç uğraşmayın değiştirmekle
Bende öyle düşünüyorum zaten, belki umuduyla girdik ama sonucu biliyorum aslında.
Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Binanın tesisatı ile ilgili de olabiliyor.
Denemesini ankastreden de yaptım dostum sonuç değişmedi.

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi