36 ay taksitle ürün almalı mıyım sizce?
21
●874
- 11-12-2015, 09:49:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yok ya kesinlikle alma. 36 ay nedir Allah için? 3 sene eder? 3 sene de en az 3 üst model çıkar zaten. Arada da 1000 tl gibi ciddi fark var. Para biriktirmeye bak. Ne zaman biriktirebilirsen o zaman git al telefonunu.
- 11-12-2015, 13:00:08Ben 36 ay taksitle modelli bir araç almayı düşünüyordum
Hala şartları zorlamaya çalışıyorum 24 ay veya daha altına bir kredi taksidi oluşturmak için
Maaş'ımın %70 i direk krediye yatacak
Ailemden destek alabilirsem direk bütün maaşımı yatırmayı düşünüyorum çünki bir yere uzun süre bağlanmak çok sıkıntılı birşey - 11-12-2015, 13:42:52Haklısınız arkadaşlar, en iyisi yaz tatilini beklemeliyim.Yaz tatiline kadar elimde iyi bir para olur, birazda aileden destek alırım.Hem o zamana kadar iPhone 6S'in fiyatlarıda şu an ki iPhone6 fiyatlarına kadar düşer, yeni bir ürün çıkacağı için Haziran'da vs. lansmanını yaparlar.En iyisi yaz tatilinde almak o zaman.Çok sağ olun değerli yorumlarınız için.
- 11-12-2015, 21:26:17Öğrenciyim dolayısı ile elde pek toplu miktar para olmuyor aylık gelir geldiği gibi gidiyorscrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple fanatiği olduğum ve elimde işe yarar bir telefon almadığı için bu işe bulaşmak istedim aslında.Ama mantıklı olan yaz tatilini beklemek, doğru diyorsunuz
- 11-12-2015, 21:48:38Bence almalısın. Bir musibet bin nasihatten iyidir diye boşuna dememişler.
- 11-12-2015, 22:08:05Almazsan darılırım....VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple fanatiği olduğum ve elimde işe yarar bir telefon almadığı için bu işe bulaşmak istedim aslında.Ama mantıklı olan yaz tatilini beklemek, doğru diyorsunuz