• 11-12-2015, 09:49:36
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yok ya kesinlikle alma. 36 ay nedir Allah için? 3 sene eder? 3 sene de en az 3 üst model çıkar zaten. Arada da 1000 tl gibi ciddi fark var. Para biriktirmeye bak. Ne zaman biriktirebilirsen o zaman git al telefonunu.
  • 11-12-2015, 09:55:06
    #11
    Dostum bencede alma, nakitinde yokmus hic bulasma 36 ay taksite.
  • 11-12-2015, 09:58:12
    #12
    saçmalık. abi o nedir öyle ev alır gibi telefon almakta neyin nesi.
  • 11-12-2015, 13:00:08
    #13
    Ben 36 ay taksitle modelli bir araç almayı düşünüyordum
    Hala şartları zorlamaya çalışıyorum 24 ay veya daha altına bir kredi taksidi oluşturmak için
    Maaş'ımın %70 i direk krediye yatacak
    Ailemden destek alabilirsem direk bütün maaşımı yatırmayı düşünüyorum çünki bir yere uzun süre bağlanmak çok sıkıntılı birşey
  • 11-12-2015, 13:42:52
    #14
    Haklısınız arkadaşlar, en iyisi yaz tatilini beklemeliyim.Yaz tatiline kadar elimde iyi bir para olur, birazda aileden destek alırım.Hem o zamana kadar iPhone 6S'in fiyatlarıda şu an ki iPhone6 fiyatlarına kadar düşer, yeni bir ürün çıkacağı için Haziran'da vs. lansmanını yaparlar.En iyisi yaz tatilinde almak o zaman.Çok sağ olun değerli yorumlarınız için.
  • 11-12-2015, 18:25:05
    #15
    Cebinde alabilecek paran varsa al yoksa alma bu kadar basit.
  • 11-12-2015, 21:26:17
    #16
    scrol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebinde alabilecek paran varsa al yoksa alma bu kadar basit.
    Öğrenciyim dolayısı ile elde pek toplu miktar para olmuyor aylık gelir geldiği gibi gidiyor Apple fanatiği olduğum ve elimde işe yarar bir telefon almadığı için bu işe bulaşmak istedim aslında.Ama mantıklı olan yaz tatilini beklemek, doğru diyorsunuz
  • 11-12-2015, 21:48:38
    #17
    Bence almalısın. Bir musibet bin nasihatten iyidir diye boşuna dememişler.
  • 11-12-2015, 22:08:05
    #18
    VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklısınız arkadaşlar, en iyisi yaz tatilini beklemeliyim.Yaz tatiline kadar elimde iyi bir para olur, birazda aileden destek alırım.Hem o zamana kadar iPhone 6S'in fiyatlarıda şu an ki iPhone6 fiyatlarına kadar düşer, yeni bir ürün çıkacağı için Haziran'da vs. lansmanını yaparlar.En iyisi yaz tatilinde almak o zaman.Çok sağ olun değerli yorumlarınız için.
    Almazsan darılırım....