Cebinde alabilecek paran varsa al yoksa alma bu kadar basit.
Öğrenciyim dolayısı ile elde pek toplu miktar para olmuyor aylık gelir geldiği gibi gidiyor

Apple fanatiği olduğum ve elimde işe yarar bir telefon almadığı için bu işe bulaşmak istedim aslında.Ama mantıklı olan yaz tatilini beklemek, doğru diyorsunuz