Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yok ya kesinlikle alma. 36 ay nedir Allah için? 3 sene eder? 3 sene de en az 3 üst model çıkar zaten. Arada da 1000 tl gibi ciddi fark var. Para biriktirmeye bak. Ne zaman biriktirebilirsen o zaman git al telefonunu.