36 ay taksitle ürün almalı mıyım sizce?
21
●874
- 10-12-2015, 23:15:19Ben almam ama sen fanatikmişsin mecbur alacaksın yapacak bir şey yok.
- 10-12-2015, 23:16:30Evet fanatiğim, almak istiyorum hemde çok fakat bir yandan da diyorum 36 ay boyunca kim uğraşacak.36 ay sonra satabilecek miyim acaba? Sağ kalacak mıExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-12-2015, 23:21:09Evet işte beni kararsız bıraktıran nokta bu fakat Apple ürünü olduğu için bir de temiz kullanıcıyım, kutusunda ki sticker'a bile dokunmam.3 yıl sonra da 1.000SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstü bir fiyata satacağımı düşünüyorum.
- 10-12-2015, 23:24:5126298 Saat yapar hocam.....VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstü bir fiyata satacağımı düşünüyorum.