• 10-12-2015, 23:08:41
    #1
    ...
  • 10-12-2015, 23:15:19
    #2
    Ben almam ama sen fanatikmişsin mecbur alacaksın yapacak bir şey yok.
  • 10-12-2015, 23:16:30
    #3
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben almam ama sen fanatikmişsin mecbur alacaksın yapacak bir şey yok.
    Evet fanatiğim, almak istiyorum hemde çok fakat bir yandan da diyorum 36 ay boyunca kim uğraşacak.36 ay sonra satabilecek miyim acaba? Sağ kalacak mı
  • 10-12-2015, 23:19:25
    #4
    36 ay 3 yil demek apple her yil bir ust model cikartiyor dolayisi ile alman cok mantiksiz ki buna krediyi de katarsak 1000 tl hava parasi oduyorsun
  • 10-12-2015, 23:21:09
    #5
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    36 ay 3 yil demek apple her yil bir ust model cikartiyor dolayisi ile alman cok mantiksiz ki buna krediyi de katarsak 1000 tl hava parasi oduyorsun
    Evet işte beni kararsız bıraktıran nokta bu fakat Apple ürünü olduğu için bir de temiz kullanıcıyım, kutusunda ki sticker'a bile dokunmam.3 yıl sonra da 1.000 üstü bir fiyata satacağımı düşünüyorum.
  • 10-12-2015, 23:24:51
    #6
    VohaaMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet fanatiğim, almak istiyorum hemde çok fakat bir yandan da diyorum 36 ay boyunca kim uğraşacak.36 ay sonra satabilecek miyim acaba? Sağ kalacak mı
    26298 Saat yapar hocam.....
  • 10-12-2015, 23:30:04
    #7
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    26298 Saat yapar hocam.....
    Hayırlısı ya
  • 11-12-2015, 02:19:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben 24 ay taksitle 3 akıllı telefon aldım 2 tanesi Apple iPhone 6 ve Plus bir tane de BlackBerry Z10 hala ödüyorum Allah'a çok şükür bence 36 ay alacağına 24 ay al.
  • 11-12-2015, 09:27:05
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alınmaz. 1000 TL o kadar kolay kazanılmıyor ki o kadar kolay havaya veresin ? Profilde yaşın 18 yazıyor. 18 yaşında krediye bulaşmak nedir ?