36 ay 3 yil demek apple her yil bir ust model cikartiyor dolayisi ile alman cok mantiksiz ki buna krediyi de katarsak 1000 tl hava parasi oduyorsun
Evet işte beni kararsız bıraktıran nokta bu fakat Apple ürünü olduğu için bir de temiz kullanıcıyım, kutusunda ki sticker'a bile dokunmam.3 yıl sonra da 1.000

üstü bir fiyata satacağımı düşünüyorum.