Türkiye genelinde eminim ki 75krş ile 1TL arasında satılıyordur.Sanayi ve kanser kenti olan Kocaeli'de bugünden itibaren 1 tane 250gr ekmek 1.25TL oldu.Daha asgari ücretler artırılmadı bakalım artırılınca kaç TL'ye yiyeceğiz.
Bim ekmeğin tanesini 75krştan(?) satıyorsa bu para göz kocaeli fırıncıları 1.25TL satması akıl karı mıdır?
250 gr ekmeÄŸe 1.25TL veriyoruz.
17
●1.065
- 01-12-2015, 17:30:29Üyeliği durdurulduİşin komik tarafı, bundan 10 yıl önce okulun yanındaki büfeden 50 kuruşa 1 simit + 1 dimes meyve suyu alıyorduk, şimdi 2 liradan aşağı bulunmuyor bu ikili. Ekmek de 25 kuruştu.
Tabi yediğimiz ekmekler ne kadar ekmek, bilinmez. Boya, hormon, kanserojen maddeden dolayı yediğimiz "ekmek" adlı o kanserojen, nükleer atığın acısı ne zaman çıkacak merak ediyorum. - 01-12-2015, 17:55:53WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç sorma ya ben 4'e gidene kadar hergün fix 1 simit bir de 25krşluk pet gazoz alırdım.Yemeği yediğim tenefüsün hemen sonrasında o pet şişe ile arkadaşlarla maç yapardık
- 01-12-2015, 18:56:38Adana'da belediye büfelerinde 50 kuruş. 2000 yılında asragi ücret ve alınacaklar listesini, günümüz şartı ile kıyaslayın her şey net olarak anlaşılıyor...
Çağ atladık diyenlerin ekmekleri yağlıda bu yüzden atlayamasalar bile atlanmış gibi görüyorlar. - 01-12-2015, 19:28:24Fırında ekmek 2 TL hemen 100 metre ilerisinde bimde ekmek 1.5 TL ekmek arasında bir fark yok
Aynı fırın getiriyor.Bizde ekmeği bimden alıyoruz.Fırıncılar aradaki bu 50 kuruş fark ile demekki zam+zam yapıyorlar.
- 01-12-2015, 19:45:59Kocaelinde Palgaz ile ısınan arkadaşlar, faturalar çok mu kabarık geliyor yoksa normali mi bu ?
