İşin komik tarafı, bundan 10 yıl önce okulun yanındaki büfeden 50 kuruşa 1 simit + 1 dimes meyve suyu alıyorduk, şimdi 2 liradan aşağı bulunmuyor bu ikili. Ekmek de 25 kuruştu.
Tabi yediğimiz ekmekler ne kadar ekmek, bilinmez. Boya, hormon, kanserojen maddeden dolayı yediğimiz "ekmek" adlı o kanserojen, nükleer atığın acısı ne zaman çıkacak merak ediyorum.