Konu
250 gr ekmeğe 1.25TL veriyoruz.
01-12-2015, 19:45:59
#9
DarksPrince
Kocaelinde Palgaz ile ısınan arkadaşlar, faturalar çok mu kabarık geliyor yoksa normali mi bu ?