Türkiye genelinde eminim ki 75krş ile 1TL arasında satılıyordur.Sanayi ve kanser kenti olan Kocaeli'de bugünden itibaren 1 tane 250gr ekmek 1.25TL oldu.Daha asgari ücretler artırılmadı bakalım artırılınca kaç TL'ye yiyeceğiz.
Bim ekmeğin tanesini 75krştan(?) satıyorsa bu para göz kocaeli fırıncıları 1.25TL satması akıl karı mıdır?