• 05-11-2015, 19:59:58
    #19
    Beylikdüzü'nden Tuzla'ya mı gidiyorsun, her gün 4 saat çekilir mi :/ ePub oku bol bol.
  • 05-11-2015, 20:03:49
    #20
    Yahu gerçekçi olalım kimse günde 4 sat yolculuk edipte o 4 saatte kitap okumaz.İnsani olarak insan daralır yahu.
    bence bu vakti daha eğlenceli geçirebilecek şeylerle uğraş.Otobüste kendimi geliştircem diye çırpınmamak gerek.Bunlardan daha önemlisi yakın bi yerlerde ev tutmanız olacaktır.
  • 06-11-2015, 21:27:34
    #21
    Uyumanızı tavsiye ederim, okulda daha dinç ve canlı olursunuz.
  • 06-11-2015, 21:37:07
    #22
    Japonca öğrenmek için harcaya bilirsiniz. Harfleri(sembolleri) öğrenmenize gerek yok. Kelimelerin latin alfabesine çevrilmiş halleri var ve Japonca, Türkçe gibi sondan ek alan ve çekimlenebilen bir dil. Dil bilgisi biraz farklı olsada sanki Türkçeyi Japonca şekilde konuşuyormuş gibi öğrenirsiniz.

    Arigato dan başlayabilirsiniz hocam gfdjhgj
  • 06-11-2015, 22:00:05
    #23
    Aynısını yaşadım.
    6 ay boyunca işyerim ile evim arasındaki mesafe 2 saat 15 dakikaydı.
    günde 4.5 saat gidip gelirken. Epey rusça öğrendim.
    Bir tane tablet al. İçine youtube ya da başka kaynaklardan görüntülü dersleri yükleyebileceğim applikasyon yükle.
    Sonra sırayla ders indir.
    Bir program yap programsız olmuyor. Her gün 1 ders giderken 1 ders dönerken izle.
    Dil öğrenebilirsin, programlama öğrenebilirsin.
    Envayi konuda görüntülü ders var.
  • 07-11-2015, 04:06:41
    #24
    Üyeliği durduruldu
    İngilizce kelime ezberle derdim.
  • 07-11-2015, 18:39:34
    #25
    khA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikoloji tahlili yapan kitapları okuyabilirsin, iş hayatında ve özel hayatında yakın insanları gözlemleyerek kendini geliştirebilir, insan piri olabilirsin
    örnek kitap önerisi var mı hocam
  • 08-11-2015, 10:33:24
    #26
    Aynı durumu yaşıyoruz bende 2 gidiş 2 geliş toplamda 4 saatimi yolda harcıyorum.Asus Zenfone 6 telefonum var ekranı büyük olduğu için oyun oynuyorum bazen film atıp izliyorum yada ders çalışıyorum