Yahu gerçekçi olalım kimse günde 4 sat yolculuk edipte o 4 saatte kitap okumaz.İnsani olarak insan daralır yahu.

bence bu vakti daha eğlenceli geçirebilecek şeylerle uğraş.Otobüste kendimi geliştircem diye çırpınmamak gerek.Bunlardan daha önemlisi yakın bi yerlerde ev tutmanız olacaktır.