• 04-11-2015, 22:09:16
    #1
    Editt//
  • 04-11-2015, 22:15:40
    #2
    Sende soylemissin zaten hocam müzik dinleyebilirsin, kitap okuyabilirsin yada telefondan film izleyebilirsin.
  • 04-11-2015, 22:22:39
    #3
    O zaman eger oturuyorsaniz kendinizi gelistirecek seyler okumanizi oneririm. Yada dinlenmek icin uyumayi en azindan gozlerinizi dinlendirmeyi deneyebilirsiniz
  • 04-11-2015, 22:33:27
    #4
    valla ben olsam büyük ekranlı telefon alır. hergün film veya dizi izlerdim.
  • 04-11-2015, 23:16:30
    #5
    makale yazabilirsin bence yada uyu
  • 05-11-2015, 00:45:23
    #6
    BatiGunesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, okuduğum okulun uzaklığı ve trafik nedeniyle haftada 6 gün 2 saat gidiş, 2 saat dönüş olmak üzere günde 4 saat otobüs ile yolculuk yapıyorum. Asıl sorun 4 saat yolculuk yapmam değil, asıl olan sorun bu 4 saat'i nasıl değerlendirebileceğim ?

    Sizce bu 4 saat gidiş ve dönüş olmak üzere yolculuk süresinde zamanımı nasıl değerlendirebilirim ? Yanımda kitaplarım, kulaklığım ve telefonum var. Bu zamanı nasıl değerlendirebilirim sizce ?
    Ben de okul için günlük ortalama 4 ila 5.30 saat arasında yol gidiyorum. Süre değişebiliyor. Nerede okuyorsun, nereden nereye gidiyorsun ?
  • 05-11-2015, 01:45:34
    #7
    kesinlikle uyu . hemen okula gittiğinde dinç olursun dönüşte uyursun eve geldiğinde dinç olursun
  • 05-11-2015, 01:59:36
    #8
    Ev tut. Hayatından 6 günde 1 gün çalıyorsun yolda geçirerek.
  • 05-11-2015, 09:30:41
    #9
    yapılacak şeyi kendin biliyorsun madem müzik film bunlar boş geliyorsa burda sana kimse başka akıl veremez ne konuda ilerlemek istiyorsan meslek vs. o konuda eğitici şeyler yap o zaman.