BatiGunesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, okuduğum okulun uzaklığı ve trafik nedeniyle haftada 6 gün 2 saat gidiş, 2 saat dönüş olmak üzere günde 4 saat otobüs ile yolculuk yapıyorum. Asıl sorun 4 saat yolculuk yapmam değil, asıl olan sorun bu 4 saat'i nasıl değerlendirebileceğim ?

Sizce bu 4 saat gidiş ve dönüş olmak üzere yolculuk süresinde zamanımı nasıl değerlendirebilirim ? Yanımda kitaplarım, kulaklığım ve telefonum var. Bu zamanı nasıl değerlendirebilirim sizce ?
Ben de okul için günlük ortalama 4 ila 5.30 saat arasında yol gidiyorum. Süre değişebiliyor. Nerede okuyorsun, nereden nereye gidiyorsun ?