Aynı durumu yaşıyoruz bende 2 gidiş 2 geliş toplamda 4 saatimi yolda harcıyorum.Asus Zenfone 6 telefonum var ekranı büyük olduğu için oyun oynuyorum bazen film atıp izliyorum yada ders çalışıyorum