• 11-10-2015, 12:51:14
    #1
    Arkadaşlar 150-200 tl arası önerebileceğiniz tıraş makinesi var mı ?
  • 11-10-2015, 15:28:40
    #2
    braun cruzer clean kullanıyorum 156 tl ye almıştım ama memnun değilim açıkçası, Bende takipteyim. Tabi ben hariç çok kişi memnun

    Moser iyi diyorlar ama %1000 tertemiz sinek kaydı istiyorum, bu da makine ile oldukça zor sanırım
  • 11-10-2015, 21:39:33
    #3
    Tıraş makinesi tavsiye etmem. Farklı farklı denediklerim oldu; fakat efektif bir çözüm değil. En iyisi iyi bir tıraş bıçağı, iyi bir tıraş jeli ve iyi bir tıraş sonrası losyon.

    Gillette Fusion Proglide - Nivea Silver Protect Tıraş Jeli - Nivea Silver Protect Losyon
  • 11-10-2015, 23:37:24
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    moserden vazgeçmeyin
  • 12-10-2015, 15:55:43
    #5
    Sıfıra yakın kesen tıraş makinesi öneriniz var mı?
  • 12-10-2015, 16:00:25
    #6
    Moser 1871 Adlı traş makinasını şiddetle tavsiye ederim.
    bir çok makina deneyimimden sonra bu makina ile tanıştım

    derler ya

    sen otur o traş etsin
  • 12-10-2015, 16:07:50
    #7
    KodiXes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 150-200 tl arası önerebileceğiniz tıraş makinesi var mı ?
    quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    braun cruzer clean kullanıyorum 156 tl ye almıştım ama memnun değilim açıkçası, Bende takipteyim. Tabi ben hariç çok kişi memnun

    Moser iyi diyorlar ama %1000 tertemiz sinek kaydı istiyorum, bu da makine ile oldukça zor sanırım
    PrestijTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    moserden vazgeçmeyin
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıfıra yakın kesen tıraş makinesi öneriniz var mı?
    Kamu kurumunda çalışıyorum , günlük traş olmam şart (askerlik gibi ) 4 yıl philips kullandım Hiç sorun yaşamadım her akşam saat 9 da traş olurum.

    Bu makineyle tanışma hikayemide anlatayım .

    Hastaneye yattım 1 ay geçti sakal kesmemiştim hastalığımdan dolayı olasa gerek cildime traş bıcağı vuramıyrdum . Arkadaşıma söyleyince oda bana dayısının almanyadan getiripte kullanmadığı philips makineyi verdi .

    Sakkalarım uzun olduğu için ilk denememde bu ne *** dedim attım kenara daha öncesindede ön yargım vardı bu kesmez gibisinden , haliyle sakal uzun olunca kesmedi .

    Sonra kısa sakala denedim , mucize gibiydi 3 günlük sakalımı biraz zor olsada kesiyorum .

    4sene kullandım biraz bıçakları eskidi yolmaya başlayınca değişeyim dedim aynı makinenin bir farklı modelini aldım gene devam ediyorum . Makine 100 tl bıçağını değişmek istedim 90 tl dediler tanıdık vardı 75 tl ye aldım sıfır makine

    Sonuç herkese tavsiye ederim boyun bölgesinde biraz sıkıntı yaşanıyor ama 10 üzerinden 9 verebilirim .

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:07:50 -->-> Daha önceki mesaj 16:05:49 --

    Aikeos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moser 1871 Adlı traş makinasını şiddetle tavsiye ederim.
    bir çok makina deneyimimden sonra bu makina ile tanıştım

    derler ya

    sen otur o traş etsin
    hocam bu model sinek kaydı yapıyormu , daha çok 1-2-3 ve üstü modeller içinmiş gibi geldi bana .
  • 12-10-2015, 16:15:59
    #8
    sıfır sıfır sinekkaydı olan cildi tahriş etmeyen varsa önerilerinizi alabilirim.....
  • 12-10-2015, 16:34:44
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bu konuda aşırı bilgili değilim ama yinede kısaca yazayım.

    Panasonic'in özellikle 10.000 devir üstü modellerinde sıfır traş olabilirsiniz bendede şuan Panasonic var cok önceden almıştım es bilmem ne modeliydi evet sıfır alıyor ama sadece sıfır yapabilirsiniz yani ek olarak kirli sakal yada 2-3 numara vs yok.

    Bende hem sıfır hemde 2-3 günlük sakal traşı kalacak şekilde bir makine arıyorum özellikle çene altı bölgesinde zorlanmayacak bir makine ama halen bulamadım.