• 12-10-2015, 17:22:16
    #10
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu konuda aşırı bilgili değilim ama yinede kısaca yazayım.

    Panasonic'in özellikle 10.000 devir üstü modellerinde sıfır traş olabilirsiniz bendede şuan Panasonic var cok önceden almıştım es bilmem ne modeliydi evet sıfır alıyor ama sadece sıfır yapabilirsiniz yani ek olarak kirli sakal yada 2-3 numara vs yok.

    Bende hem sıfır hemde 2-3 günlük sakal traşı kalacak şekilde bir makine arıyorum özellikle çene altı bölgesinde zorlanmayacak bir makine ama halen bulamadım.
    Hocam modelini yazarmısınız, tamamen sıfır değilmi ? Tıpkı cildin başka bir kısmı gibi tertemiz ?
  • 12-10-2015, 17:24:55
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam modelini yazarmısınız, tamamen sıfır değilmi ? Tıpkı cildin başka bir kısmı gibi tertemiz ?
    Hocam evet sıfır yapıyor ama modelini tam bilmiyorum es le başlayandı.

    ama bu daha üst ve daha iyi modeli.

    http://urun.n11.com/tiras-makinesi/p...pN4aAszO8P8HAQ
  • 12-10-2015, 17:26:14
    #12
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam evet sıfır yapıyor ama modelini tam bilmiyorum es le başlayandı.

    ama bu daha üst ve daha iyi modeli.

    http://urun.n11.com/tiras-makinesi/p...pN4aAszO8P8HAQ
    Peki sivilce vs tahriş felan oldumu ? Zayıf biriyim genelde sivilce yapıyor
  • 12-10-2015, 17:27:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    quantumland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki sivilce vs tahriş felan oldumu ? Zayıf biriyim genelde sivilce yapıyor
    Bende yapmadı bu cilt tipine göre değişir ama çoğu insan tahrişleri azaltmak için traş makinesi kullanır
  • 12-10-2015, 17:31:48
    #14
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yapmadı bu cilt tipine göre değişir ama çoğu insan tahrişleri azaltmak için traş makinesi kullanır
    Bende tam tersi olur

    Hele bir de jilet kulansam vay halime
  • 12-10-2015, 20:58:42
    #15
    http://www.kliksa.com/urun/braun-wat...g&gclsrc=aw.ds

    190 tlye de var morhipoda. güzel sıfır alıyor tahris etmiyor rahat. köpüksüz alıyorum ben


    https://www.youtube.com/watch?v=nsSc7ZaGEO0
  • 12-10-2015, 21:03:46
    #16
    Yüzümde traş bıçağı kullanmadım hiç ama makinayla kesiyorum makina dediysem saç makinası bi halta yaramaz bakiniyorum bende