braun cruzer clean kullanıyorum 156 tl ye almıştım ama memnun değilim açıkçası, Bende takipteyim. Tabi ben hariç çok kişi memnun

Moser iyi diyorlar ama %1000 tertemiz sinek kaydı istiyorum, bu da makine ile oldukça zor sanırım