• 11-10-2015, 10:02:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar,
    gerek r10 olsun gerek sözlükler ve diğer forumlar olsun bir takım araştırmalar yaptım fakat yine de tatmin edici bir sonuca ulaşamadım kulaklıklar hakkında.

    Ben hard rock tarzında parçalar dinleyen birisiyim, yani gitarın tınısını duymak benim için önemli.

    Örnek vermek istediğim bir parça var;

    http://www.youtube.com/watch?v=L8fYiqKbv7g


    bu şarkıyı evde kulaklığı kulağıma takmadığım zaman bile çok iyi ses çıkarıyor yani kulaklıklar elimdeyken kulağımdaymış gibi ses alıyorum, ama işler dışarı çıkıp metrobüse bindiğim vakit değişiyor.O kadar az ses geliyor ki soğuyorum şarkıdan, hatta ve hatta insanlar bir garip bakıyor, büyük ihtimalle dışarıya çok ses kaçırıyor Iphone'un kendi kulaklığı.

    Özetle istediğim kulaklık,
    sağlam ses yalıtımlı, dışarıya kaçırdığı sesi içerde tutup daha fazla kaliteli ses alabileceğim şekilde,

    bass ortalama düzeyde,

    ama her ne olursa olsun kaliteli ses alacağım bir kulaklık istiyorum.

    Bütçe 150-180 liraya kadar olabilir, piyasada bulduklarım
    sennheiser cx 300-II veya sennheiser cx 200 street II

    yardımcı olabilirseniz çok minnettar olurum.
  • 12-10-2015, 00:59:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Dostum, kulaklık alacaksan en az 250-300 lira bir bütçenin olması gerekli. Yoksa pek bir fark bulamazsın 50 liralık kulaklıkla o kulaklıkların arasında. Bir de kulaklık alacakken DH'deki inceleme konularına bak, orda karşılaştırmalar, performans yorumları yapılıyor. Yorumlar ve konuları oku.

    Bir de flac dosyası dinle.
  • 12-10-2015, 01:05:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bende Sennheiser CX300-II mevcut, pek bir numarası yok.
  • 12-10-2015, 18:50:28
    #4
    Ucuz olsun iyi olsun 1 sene gitsin dersen kesinlikle creative ep 630 öneririm. Bozulduğunda da garanti kapsamında değişiyor şu ana kadar 3 kez değiştirdim.
  • 13-10-2015, 01:24:21
    #5
    Forumda birisi 150 liraya Razer satıyordu, ona bir bak..
  • 13-10-2015, 05:07:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Audio technica cks77 yada CKS99
  • 13-10-2015, 05:22:54
    #7
    Birçok kulaklık denedim, ama içlerinden en iyisi sennheiser cx890i, kablo çok sağlam, kulağa tam anlamı ile oturuyor, uzun süreli kullanımda diğer kulaklıklar gibi ağrı hissi yapmıyor. bass ve tiz uyum içinde, tizlerde kulak tırmalamıyor, 2 sene önce mediamarkt 599 tl almıştım, sonra bir arkadaşıma hediye için gittigidiyordan 399 tl aldım.
    uzun süreli kullanacaksan ve müziği gerçekten hissetmek istiyorsan tavsiye ederim.
    kutu içeriğinden 4 adet kulak için ayrı boylarda adoptör, deri bir taşıma aparatı çıkıyor.
    Bu arada telefonda da kullanabilirsin.
  • 13-10-2015, 19:31:45
    #8
    WapZap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum, kulaklık alacaksan en az 250-300 lira bir bütçenin olması gerekli. Yoksa pek bir fark bulamazsın 50 liralık kulaklıkla o kulaklıkların arasında. Bir de kulaklık alacakken DH'deki inceleme konularına bak, orda karşılaştırmalar, performans yorumları yapılıyor. Yorumlar ve konuları oku.

    Bir de flac dosyası dinle.
    defterim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Sennheiser CX300-II mevcut, pek bir numarası yok.
    Elumre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucuz olsun iyi olsun 1 sene gitsin dersen kesinlikle creative ep 630 öneririm. Bozulduğunda da garanti kapsamında değişiyor şu ana kadar 3 kez değiştirdim.
    Webcontroller adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda birisi 150 liraya Razer satıyordu, ona bir bak..
    extraman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Audio technica cks77 yada CKS99
    akua adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birçok kulaklık denedim, ama içlerinden en iyisi sennheiser cx890i, kablo çok sağlam, kulağa tam anlamı ile oturuyor, uzun süreli kullanımda diğer kulaklıklar gibi ağrı hissi yapmıyor. bass ve tiz uyum içinde, tizlerde kulak tırmalamıyor, 2 sene önce mediamarkt 599 tl almıştım, sonra bir arkadaşıma hediye için gittigidiyordan 399 tl aldım.
    uzun süreli kullanacaksan ve müziği gerçekten hissetmek istiyorsan tavsiye ederim.
    kutu içeriğinden 4 adet kulak için ayrı boylarda adoptör, deri bir taşıma aparatı çıkıyor.
    Bu arada telefonda da kullanabilirsin.
    cx 200 street ii aldım 100 liraya
    gerçekten hoşuma gitti, ben zaten fazla bass sevmeyen birisi olduğum için ekolayzerden onların ayarlamasını yaptım kendime göre. yalıtımı da baya güzel, kulaklığı taktığım anda müzik olmasa dahi dış sesler %70 civarında azalıyor.

    herkese teşekkür ederim.