Birçok kulaklık denedim, ama içlerinden en iyisi sennheiser cx890i, kablo çok sağlam, kulağa tam anlamı ile oturuyor, uzun süreli kullanımda diğer kulaklıklar gibi ağrı hissi yapmıyor. bass ve tiz uyum içinde, tizlerde kulak tırmalamıyor, 2 sene önce mediamarkt 599 tl almıştım, sonra bir arkadaşıma hediye için gittigidiyordan 399 tl aldım.
uzun süreli kullanacaksan ve müziği gerçekten hissetmek istiyorsan tavsiye ederim.
kutu içeriğinden 4 adet kulak için ayrı boylarda adoptör, deri bir taşıma aparatı çıkıyor.
Bu arada telefonda da kullanabilirsin.