Merhabalar,
gerek r10 olsun gerek sözlükler ve diğer forumlar olsun bir takım araştırmalar yaptım fakat yine de tatmin edici bir sonuca ulaşamadım kulaklıklar hakkında.
Ben hard rock tarzında parçalar dinleyen birisiyim, yani gitarın tınısını duymak benim için önemli.
Örnek vermek istediğim bir parça var;
http://www.youtube.com/watch?v=L8fYiqKbv7g
bu şarkıyı evde kulaklığı kulağıma takmadığım zaman bile çok iyi ses çıkarıyor yani kulaklıklar elimdeyken kulağımdaymış gibi ses alıyorum, ama işler dışarı çıkıp metrobüse bindiğim vakit değişiyor.O kadar az ses geliyor ki soğuyorum şarkıdan, hatta ve hatta insanlar bir garip bakıyor, büyük ihtimalle dışarıya çok ses kaçırıyor Iphone'un kendi kulaklığı.
Özetle istediğim kulaklık,
sağlam ses yalıtımlı, dışarıya kaçırdığı sesi içerde tutup daha fazla kaliteli ses alabileceğim şekilde,
bass ortalama düzeyde,
ama her ne olursa olsun kaliteli ses alacağım bir kulaklık istiyorum.
Bütçe 150-180 liraya kadar olabilir, piyasada bulduklarım
sennheiser cx 300-II veya sennheiser cx 200 street II
yardımcı olabilirseniz çok minnettar olurum.