Kanal guzelde ses banada kotu geldi hocam biraz dikkat ve titizlikle iyi bir proje olabilit.
ASUS_Z002 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Youtube Kanalım, Herkesi Beklerim :)
27
●1.391
- 16-10-2015, 18:11:16Yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Headset olarak kulaklık mevcut. Yakın zamanda profesyonel bir mikrofon siparişi de vereceğim.BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2015, 15:24:33Üyeliği durdurulduhocam su kendimi köşeye koyma programını bulamadım
güzel kanal bi kaç videoda benden Babamın adına açtığım kanaldan yayın yapıyorum video boyutları çok büyük olduğu için sürekli güncel oyun videosu atamıyorum
https://www.youtube.com/watch?v=5VXlzKYwYDg
https://www.youtube.com/watch?v=OD5Dzu64ihw - 24-10-2015, 15:35:56Teşekkürler hocam. Ben ayrı bir makineden daha kayıt aldığım için face cam olayı yani o dediğiniz daha sonra Camtasia'da birleştiriyorum. Greenscreen olduğu için arkayı kaldırıyorum ve bu şekilde görüntü alıyor. Greenscreen veya benim yaptığım gibi ayrı bir şekilde sadece kendinizi aldığınız kayıt makineniz varsa gösterebilirim. Zor bir işlem değil zaten. Logitech webcamlerde de oluyor. Kendi programı mevcut kayıt için.F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-10-2015, 16:15:43Üyeliği durduruldubiraz detaylı galiba hocam bende logitech kamera almayı düşünüyorum fakat aynı anda kayıt ve oyun oynayabilenleri gördüm yani hem oyun oynayıp yanda kamera vs. ile anlatım yapıp kaydetmeGocmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dediğinizide deneyeceğim - 22-12-2015, 14:26:39Ses ve sunum çok kötü hocam.Extreme 16 videosunu silin zaten görüntü olmasa daha iyi dedirtiyor.
Ses zaten kaliteli gelmiyor artı siz de bir o kadar heycansız ve isteksiz bir şekilde sunuyor havası veriyorsunuz. Extreme 16 videosuna bakayım dedim kör olacaktım
Piksel piksel anadolu ve düşük fps. Kullandığınız sistem ne bilmiyorum ama videoları çok fazla rendera maruz bırakmayın. Her render kaliteden ödün verecektir.
İnsanlar idare edeni değil en iyiyi isterler. - 22-12-2015, 17:16:2930 FPS'te çekiyorum videoları da 60'a alırım sistemle ilgili sıkıntı yok. O videoyu pencere modunda çekmiştim o yüzden olabilir. Mikrofon olarak condenser mikrofon mevcut ancak ses kartı yok normal pc mikrofon girişine taktım o yüzden kötü geliyor olabilir. Audacity'den kayıt alıyorum ayrıca ama onu da çok bilmediğim için sesi düzenleyemedim.EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piksel piksel anadolu ve düşük fps. Kullandığınız sistem ne bilmiyorum ama videoları çok fazla rendera maruz bırakmayın. Her render kaliteden ödün verecektir.