Ses ve sunum çok kötü hocam.Extreme 16 videosunu silin zaten görüntü olmasa daha iyi dedirtiyor.
Ses zaten kaliteli gelmiyor artı siz de bir o kadar heycansız ve isteksiz bir şekilde sunuyor havası veriyorsunuz. Extreme 16 videosuna bakayım dedim kör olacaktım

Piksel piksel anadolu ve düşük fps. Kullandığınız sistem ne bilmiyorum ama videoları çok fazla rendera maruz bırakmayın. Her render kaliteden ödün verecektir.
İnsanlar idare edeni değil en iyiyi isterler.
30 FPS'te çekiyorum videoları da 60'a alırım sistemle ilgili sıkıntı yok. O videoyu pencere modunda çekmiştim o yüzden olabilir. Mikrofon olarak condenser mikrofon mevcut ancak ses kartı yok normal pc mikrofon girişine taktım o yüzden kötü geliyor olabilir. Audacity'den kayıt alıyorum ayrıca ama onu da çok bilmediğim için sesi düzenleyemedim.